Teleport Zovko

Českou verzi plakátu připravujeme
Českou verzi plakátu připravujeme

sci-fi parodie

Možná nejvtipnější chorvatská komedie všech dob!

Film lze zařadit do programu kina pouze jako bonus ke snímkům COMIC SANS, SEKÁČ, TÁTA, VÝSTŘEL, ČERNÍ a BALKÁNSKÝ MASAKR PAINTBALLOVOU PISTOLÍ

Chorvatsko 2011
Délka: 17 min
Režie: Predrag Ličina
Scénář: Predrag Ličina
Kamera: Mario Sablić
Produkce: Ankica Jurić Tilić, Hrvoje Pervan
Hudba: Jura Ferina, Pavao Miholjević
Hrají: Linda Begonja, Krešimir Mikić, 2x Bojan Navojec, Dado Ćosić, Ana Stunić a další

Premiéra: 1. 9. 2019




"Po tolika letech,

po tak dlouhém čekání,

konečně u vás,

konečně v Chorvatsku

Teleport Zovko!

Za čtyři vteřiny v jakémkoliv místě naši krásné vlasti..."

O tom, jak funguje první chorvatský teleport, se na vlastní kůži přesvědčí rodina, která uvěří reklamě a chce se s jeho pomocí přenést na dovolenou.

Film je inspirován skutečnou událostí :-)


Predrag Ličina

(*1972, Záhřeb, Jugoslávie - Chorvatsko)

Vystudoval televizní a filmovou režii na Akademii dramatických umění. Počátkem devadesátých let začal psát filmové kritiky pro různé chorvatské noviny a časopisy (Vjesnik, Studio, Panorama). Poté začal pracovat jako první asistent ředitele Chorvatské televize. Věnoval se zejména hudebním dokumentům. Do konce devadesátých let se podílel také na výrobě sedmdesáti hudebních videoklipů. Mezi lety 1997-99 režíroval také 3 dokumentární filmy: 22:04, Pet plus (Pět plus), Mladi talenti (Mladé talenty) pro Chorvatskou televizi. Po roce 2000 začal natáčet reklamy. Dodnes jich má na kontě asi 80. V roce 2012 napsal a zrežíroval 15 epizod komediálního seriálu Nedjeljom ujutro, subotom navečer (V neděli ráno, v sobotu večer). V roce 2013 natočil svůj první hraný krátký film Teleport Zovko - sci-fi parodii, která přináší alternativní vysvětlení jednoho známého zázraku. V roce 2019 měl premiéru jeho první celovečerní hraný film Posljednji Srbin u Hrvatskoj (Poslední Srb v Chorvatsku) - hororová zombie komedie s Kerešimirem Mikićem a Hristinou Popović v hlavních rolích, která vznikla v chorvatsko-srbské koprodukci se svérázným způsobem vyrovnává z chorvatským a srbským nacionalizmem.